GalantWeb

klakson

Offline danmickaa

Montoval tu někdo air horn?? Zkoušeli jsme ho napojit na dráty od původního klaksonu, ale vždycky praskla pojistka...


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Pojistku dej podle návodu. V technických specifikacích musí být udáno napětí a proud na který je to stavěný.


Offline Pepe

 Max. vyhoří vedení  -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

nebo spirala k volantu  :)  Takže bych to raději připojil přes spínací relátko a napajení přes pojistku od baterky
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Až tak? To snad ne  :laugh:

Tedy pokud sis nekoupil podtlakovej klaxon z kamiónu nebo takovej ten dvoumetrovej z nákadní lodi....

Hlavně pokud netroubíš na ostatní 30sec v kuse, tak mi to přijde trochu overkill. Drakovo návrh je sázka na jistotu.


Offline danmickaa

Jo, v tomhle balení nedodávali relátko, tak jsem čekal, že to půjde i bez něj... No ale už jsem na internetu našel schéma, kde to maj připojený jak říká Drak :) Takže díky :)


Offline Sir Dag

má to velký odběr proudu..takže ti nic jiného než přidat relé nezbyde...Řešit to větší pojistkou si akorád koleduješ o velký plamen ve stylu, autí griluje....což se ve finále stane...já měl naštíplou bužírku kabelu a kostřil se. Sice to neodpálilo pojistku, ale po nastartování to tvořilo mini zkraty až to prostě baflo...uhasila to až přehořelá hadice na vodu. Mohu být rád, že nechytla hadice na benzín.....
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline danmickaa

Jo, to bylo to první co mě napadlo, že si ten kompresor bere moc proudu...
Ty kráso... Tak tos měl teda fakt štěstí...