Ahoj, trošku ti nabourám téma a postěžuji si na téma Galant a vibrace. Zrovna dneska jsem byl na vyvážení kol, při 125km/h+ trochu galant vibroval... Při přehození přední/zadní vibroval stejně. Nuž na 3 kolech to bylo 10g a na jednom 20g. A voalá vibrace zmizely (teda ty, co stoupaly s rychlostí...). A tyto vcelku sjeté kola jsem nechával vyvažovat 3x a jednou rovnat. Nuž 4. pokus a ok. Řekl bych, že tak 1/10 servisů umí opravdu vyvážit kola... Ale stejně tak to může být cokoliv točícího se nebo cokoliv volného na nápravě...
Dále mam pár nových ložisek v převodovce. Na jedničku a dvojku se to trošku třepe a to i do šajtrpáky. Převodovka od Pepeho to tak úplně nedělala (ale zas měla problémy řadit...). Nuž nechávám si ji a když se to rozpadne, tak ze dvou nechám složit jednu...
Dále mi klepe kde co od motoru, asi lamela spojky na volnoběh, říkal Liška, tak jsem tam nechal dát druhou, klepe dál, kašlu, když se to rozpadne, tak to budu řešit.
Nebo mám všechny nové kotouče(7000km), stačí dvě tři zábavnější dobrzdění do zatáček a klepe se celé auto, jak se prohřejí... Tak jsem koupil místo Bremba Zimmermany + ATE. Tak za půl roku je možná i vyměním
.
Obecně se mi zdá, že galant je až nepěkně citlivá svině na každou nevyváženou drobnost na podvozku.
Kde co mi klepe od motoru a má různě škaredý zvuk. Jenže stačí pár zatáček a už je všechno dobré.