GalantWeb

Netopí a "tleská" klima

Offline TheRevy95

Ahoj,
Tak se mi na jaře podělo, že Galantík mi přestal topit. Dle všeho, co jsem se zde dočetl bude zřejmě ucpaný radiátor, teplota motoru nekolísá, drží permanentně cca 85-90°C, zahřeje se během pár minut a voda z okruhu nemizí. ALE! z nějakého mě neznámého důvodu se od spolujezdce směrem od středového tunelu pod palubkou ozývá cvakání, nedělá to vždy a nevím, co to způsobuje. Cvakání se někdy ozve v pravidelných intervalech (zachrčení a pak 6x cvaknutí) a v tomhle pořadí to udělá třebas 3x nebo i 10x, pak se to klidně pár dní neozve a pak znova. S tímhle problémem se mi táhne i problém venkovního teploměru (cca 3 týdny), který od doby, co mi to "tleská", po startu ukazuje poslední teplotu před chcípnutím, ikdyž je venku třeba 30°C, tak ukáže 18°C a postupně to pak stoupá až na aktuální teplotu venku. Stalo se to už někomu a ví, jak to vyřešit? Předem všem díky za odpovědi.
« Poslední změna: 03.07.2019 - 14:46:36 od TheRevy95 »
♥ 6A13 ♥


Offline Sir Dag

auto nebude topit pokud si myslí, že je venku zima...Není špatný ten panel klimatizace?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline TheRevy95

auto nebude topit pokud si myslí, že je venku zima...Není špatný ten panel klimatizace?

Ono když to ukáže špatnou teplotu, tak se tak do půl hodinky zmátoří a postupně se vyšplhá a ukáže správnou. Navíc problém s teploměrem jsem začal zaznamenávat až čtvrt roku po tom, co to přestalo topit :/
Jinak ráno to ukazuje správnou teplotu, pouze odpoledne, když jsou vedra, tak se mu moc nechce :D
♥ 6A13 ♥


Offline TheRevy95

auto nebude topit pokud si myslí, že je venku zima...Není špatný ten panel klimatizace?

Jinak teda myslíš, že by mohl být špatný panel klima? Teplotu venku, ikdyž občas špatně, ukazuje, nastavit teplota foukání se dá taky, veškerý nastavení foukání na něm funguje taky. Mě spíš napadlo, jestli není třeba nějak porouchaný mechanismus pod palubkou, ale ta se mi moc sundavat nechce, ale jestli budu muset čistit ten radiátor, tak mi asi stejně nic jiného nezbyde :D
♥ 6A13 ♥


Offline Pepe

Tvůj problém je porouchaný mechanismus regulace klapek, které míchají teplotu vzduchu. Proto ten zvuk,  kdy ozubené kolečka jsou ojeté. Někde to najdeš v popisu. No a nakonec bych vyměnil čidlo, schované za předním nárazníkem.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline TheRevy95

Tvůj problém je porouchaný mechanismus regulace klapek, které míchají teplotu vzduchu. Proto ten zvuk,  kdy ozubené kolečka jsou ojeté. Někde to najdeš v popisu. No a nakonec bych vyměnil čidlo, schované za předním nárazníkem.

To by mohlo být ono, zkusím na to mrknout. Díky :)
♥ 6A13 ♥


Offline TheRevy95

Tvůj problém je porouchaný mechanismus regulace klapek, které míchají teplotu vzduchu. Proto ten zvuk,  kdy ozubené kolečka jsou ojeté. Někde to najdeš v popisu. No a nakonec bych vyměnil čidlo, schované za předním nárazníkem.

Jinak, je možný, že právě kvůli tý regulaci mi to netopí? Navíc za boha nemohu najít SN toho venkovního čidla  ](-:
♥ 6A13 ♥


Offline Pepe

Strana 55-68 - servisní manuál (workshop manuál)  Galant 97......  . Tam nsdeš vše o poloze čidel a dílů Klímy.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline TheRevy95

Strana 55-68 - servisní manuál (workshop manuál)  Galant 97......  . Tam nsdeš vše o poloze čidel a dílů Klímy.

Paráda! Díky moc :)
♥ 6A13 ♥


Offline TheRevy95

Čaute, tak se sem vracím se samým problémem :D servo na klapky už jsem vyměnil, takže už to “netleská” ale bohužel mi furt netopí :/ teplota motoru se drží stabilně, zkoušel jsem i jestli není málo vody, ale všechno dolité mi přes expanzku vyteklo na silnici... vzhledem k tomu, že už je po ránu zima, tak bych to potřeboval zprovoznit, někdo nějaké rady, co s tím? Klidně bych někam mohl i dojet, pokud by se mi na to někdo třeba mohl kouknout ://
♥ 6A13 ♥


Offline Pepe

 Dolévat jen při teplém motoru , jinak to přetlak vyfouká na silnici . Pokud nechceš měnit celý panel pod přístrojovkou , tak zůstává odpojit hadice od topného tělěsa a profouknot nebo protlačit vodou .Odpojit v motorovém prostoru - zajeď k Deršákovi do Mlčechvost .
« Poslední změna: 02.11.2019 - 16:02:51 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline TheRevy95

Dnes jsem na to právě koukal, že bych to odpojil, ale kvůli plynu, asi, je hned za výstupem z kabiny nějakej senzor, asi teploty a na to je napojení relátko, který nikam není zapojený, navíc od toho čidla vede hadice před motor do odpařovače plynu a odtamtud pak zpět za motor a tam je to teprve přivedený zpět do bloku motoru. Takže jsem se do toho nechtěl moc hrabat, abych tam něco nepoto... :D asi tam zajedu, netroufám si to odpojit.. díky
♥ 6A13 ♥