GalantWeb

Poohlížím se po Galantu Sport edition

Offline Kelder

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Zdravím, posledních pár měsíců průběžně kontroluji různé weby, ale zatím jsem nenarazil na to, co hledám.

Požadavky:
  • benzín
  • sport edition
  • sedan
  • černá barva
  • manuál
  • ideálně v ČR

Zbytek je tak nějak jedno, samozřejmě ať je v nějakém rozumném technickém stavu. Nejsem zase tak znalý na to, abych si všechno opravil sám.

Vím, že s těmi požadavky mám asi malou šanci, že něco najdu, ale třeba budu mít štěstí. Kdyby někdo něco zahlédl, nebo dokonce nějaké prodával, neváhejte se ozvat. Díky.
Mitsubishi Galant 2.0 GLS TD (EA6A) 66 kW r.v. 1997


Offline mAty723

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 61
Čaves.
No Galantů je čím dál méně, já také čekuji každý den bazary kvůli náhradním dílům atd.
S každým dalším požadavkem (karoserie, barva, převodovka) se ti výběr podstatně zmenšuje, ale třeba budeš mít štěstí. Někdy dá dotyčný nabídku na prodej Galanta dříve sem, než to dá na bazoš.
Co se týče motorů, všeobecně jsou Galanťáci spokojenější s 2.0l a 2.5l V6.
Dej si při výběru bacha hlavně na rez (horní misky - uložení předních tlumičů, motorový prostor, zadní lemy, spodek auta), cvakající hydraulická zdvihátka u 2.5l, vibrace auta (homokinetické klouby), špatné/opotřebené synchrony 2. a 3. stupeň u manuálu. Určitě jsem na něco ještě zapoměl, ale tohle jsou takové nejopakovanější vady.
Když budu mluvit za sebe, tak když už jsem viděl inzerát na Galanta z ČR, tak většinou měl mouchy, byly potřeba větší investice. Pokud koukáš po Galantovi v opravdu dobrém stavu, kouknul bych možná v zahraničí.
Ale uvidíš, co ti řeknou ostatní Galanťáci  tady -_-


Offline Sir Dag

co je typická závada na galantu? Osobně vím, že auta z každé země mají jiné tipické vady..proč...je to jednoduché. Každý národ má nějaké nešvary. V čr jsou to špatné převodovky právě kvůli tomu ,že češi neumí používat správně manuál. Hydra, protože prdí na výměnu oleje. S tím olejem to platí i k převodovce atd...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Kelder

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Díky za odpovědi, to je dobré vědět. Nevíte v jaké cenové relaci se takový typ pohybuje. Abych nenaletěl někomu,  kdo tu cenu přestřelí.
Mitsubishi Galant 2.0 GLS TD (EA6A) 66 kW r.v. 1997


Offline mAty723

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 61
A jaktože hydraulická zdvihátka začnou cvakat ikdyž se používal už od začátku originál Mitsubishi olej a měnil se každých 5.000km nebo každý rok?  :undecided:
S tím řazením si myslím, že to nebude tím, že češi neumějí řadit. Ale prostě tak to je, ty synchrony u manuálů u Galantů u 2. a 3. st. odcházejí. Nebo lidi z ostatních zemí řadí u Galantů s meziplynem?  :undecided:
A Keldere, co se týče ceny, tak ta se liší právě dle motorizace, koroze a najetých km (těm se někdy těžko dá věřit) a podle dodatečných investic, ale je to asi 15.000 - 50.000kč. Už se objevilo i pár inzerátů za 65.000kč, ale za to si myslím, že to nikdo nekoupí.




Offline Pepe

podívej se na tutti.ch 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline mAty723

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 61
Čaves.
Nevím, jestli ještě hledáš... Narazil jsem na tohle, ale nevím, jestli je ještě aktuální :-)
Je to 2.4 GDI, ten je ze všech tří benzínových galantů nejméně oblíbený...

https://www.facebook.com/marketplace/item/943782879305785/




Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Tím líp, že to je automat!

Za ty peníze... ikdyž bych se obával, že je to nepojízdný se zástavbou LPG (dal bych basu piv na to, že LPG systém bude v kopru), tak pořád: Za ty peníze....  :D

Docela by mě zajímal stav vnitřku


Offline danmickaa

Mě by taky automat nevadil, ale v požadavkách má napsáno, že chce manuál..
No každopádně bych to s lpg po mých zkušenostech nevzal..