GalantWeb

Topeni

Host · 24 · 9856

pepakudr

  • Host
Nevim jestli je to normalni,ale zda se mi ,ze topeni u meho Galanta malo a pozde topi.Vlastnim Galanta rv.93 bez klima.Termostat je v poradku ,motor se ohreje,ale z vetracich otvoru jde porad vlazny vzduch.Potreboval bych poradit s timto problemem.Nevim jestli je to normalni,ale u ostatnich aut,ktere jsem mel to bylo jiny kafe.Mluvil jsem o tomto problemu s kolegy v praci a jeden mi rekl,ze v nekterych vozech jsou pachove filtry,ktre mohou byt zaneseny(majitel predemnou byl kurak).Dekuji za kazdou radu a pomoc.


 


Offline Drak

Spíš než pylový filtr to bude zarostlej výměník v topení.  
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
...může to být taky "jen" zarostlej ventil u toho radiátoru....
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
asi bych nejdřív zkusil výplach.....prodávají se nějaký přípravky, tuším od 90,- do 200 korun...případnou výměnu bych nechal na konec....
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


pepakudr

  • Host
Citovat
asi bych nejdřív zkusil výplach.....prodávají se nějaký přípravky, tuším od 90,- do 200 korun...případnou výměnu bych nechal na konec....
Dekuji za odpovedi.Zkusim to proplachnout.


Offline Ida

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 63
    • http://
prodavaji se pripravky ma cisteni topeni a chladiciho systemu,auto zahrejes na provozni teplotu  a ten prostredek ti vyzere zanesena mista..... taky sem to zkusil,auto zacalo pekne topit,ale tekli mi hadice :-)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nepamatuješ si náhodou nějakej název?
Tekl mě starej chladič, tak jsem dal přípravek na zatěsnění a teď v zimě pozoruju že to skoro netopí  :(  . Chladič je samosebou novej a nová chladící směs. Jo, to tu směs po výplachu budu pak muset zase vypusit? (přrdpokládám že asi jo)


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
nepamatuju se, jak se to jmenovalo....vím jenom, že je to svítivě zelená sračka, kterou naleješ do chlazení a necháš chvíli běžet motor....cca. 10-15 minut....potom to vypustíš.....já to potom ještě proplachuju destilkou, znova vypustím, a potom tam doleju vodu z vodovodu - měkkou, nesmí to být tekutý vápenec - a naleju tam nemrznoucí směs.....někde jsem četl, že destilka je sice super, ale je také silně korozívní......
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
podívej se prosimtě po ní, až se uvidíme tak to srovnám


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
nooo nejdřív ale v lednu....jsem každej den v práci včetně víkendu :mellow:  
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


pepakudr

  • Host
Tak jsem to dnes proplachl (jen cistou teplou vodou).Pouzil jsem hadice a poustel jsem do toho tlakem horkou vodu primo z vodovodu.Vyteklo plno bordelu.Potom jsem to same pustil do bloku motoru.S nemrzkou taky neco vyteklo,takze musim dat novou(stejne tam byla uz dlouho).Kratce jsem to projel a vzduch z ventilatoru byl vlazny uz po 1km.Myslim,ze to bude dobry.Ten proplach s tou "srackou" necham na teplejsi pocasi.Nemam to kde delat,mam malou garaz.


pepakudr

  • Host
Topeni topi jak zbesily.Dekuji vsem za rady.Ted me ceka vymena oleje v prevodovce.Mam problem s razenim trojky.Dal jsem na rady v sahodlouhe diskuzi o prevodovce,olej uz mam,tak jen najit chvilku a vymenit ho.


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
a jakej olej ten konkurz nakonec vyhrál?


pepakudr

  • Host
Mám koupený SGX 75W90.Tak jsem zvědav jaká to bude změna.


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
pořád se mě nezdá jak pomalu se ohřeje motor na provozní teplotu. Po kolika km (tedy cca) se ohřeje vám?


s tím bude souviset mimojiné i to, že to poměrně dost pozdě topí. Nechci zbytečně kupovat nový termostat.


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Teď, když je zima tak se nám obě ohřejou až tak po 6-8 km... no chvilu mrzneme  :hehe: , ale kartóny se mi tam dávat nechcou. I když u galanta se to možná ohřeje dřív. A v létě to nesleduju, takže to nevim. A jinak taková otázka, tam sou 2 okruhy ne? Jeden normálně chlazení motoru a pak ventilace ? No a možná ještě jeden okruh jako chlazení klimatizace (taková ta extra) ne? Jak a kde se teda vyplachuje ta ventilace?  :huh:  


pepakudr

  • Host
Tak jsem to byl hned vyzkoušet.Auto stálo venku při teplotě 0


Offline Pavel

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
Chová se mi to Úplně stejně. Při současné plus mínus 0
« Poslední změna: 06.12.2005 - 20:42:54 od Pavel »
Galant 1,8 GLS, 88ď


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Kde se vypouští voda z bloku motoru?Já jsem vypouštěl jen z chladiče.Chtěl bych taky vyčistit chlazení,ale nevím kde vypustit zbytek.dík
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Drak

Citovat
Kde se vypouští voda z bloku motoru?Já jsem vypouštěl jen z chladiče.Chtěl bych taky vyčistit chlazení,ale nevím kde vypustit zbytek.dík
Na bloku není nikde žádný ventil. Nejjednoduší je odpojit spodní hadici od chladiče.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)