GalantWeb

Diagnostika

Offline Monty

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 119
Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte schéma na kabel pro diagnostiku a taky software. V autorizovaném chtějí za napíchnutí 500,-. Blázni. Vím že se to dá vyblikat, ale já bych radši tohle. Poskytuje to rozhodně větší možnosti. Díky.  :(  
(R.I.P. - Galant 4x4 2,5 V6 + xenony)
Audi A8 (podvozek a sedačky S8), obsah 4,2 osmivál, 300 PS, maximální výbava. Zase změna podsvícení na modrou. :-)


Offline Pepe

Budeme se bavit o Evoscanu .
Evoscan 2.6  , 2.7 ,  2.9 .  Podle toho na co máte licence . :-D
Cokoli Vás napadne , sem s tím .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

licence je jen jedna a všechny budoucí upgrady jsou v ceně. Aspoň do ted to tak fungovalo a to jsem začínal někde na verzi 2.1 a do 2.9 to pořad funguje.

pro ty, co chtějí ušetřit za základní kabel, tak se dá za pár stovek koupit VAG kabel na VW s FTDI chipem a jen jednoduše upravit vnitřní zapojení na konektoru propojením pinu 1 a 4. Tím se jednotka přepne do stavu, kdy má posílat data.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Filda zakoupil Openport 1.3D a zkouší logovat . Proto jsem udělal tady ten pokec .
Vpravo dole je okno, o kterém jsem psal . Načtení DTC , smazání DTC a actuator . Tam jsou označené prvky , které jdou spustit a zkontrolovat  z tohoto okna .
Licence na Evoscan stála kdysi 25 $ , tu bych nekupoval - poskytnu ji .
« Poslední změna: 23.02.2015 - 17:42:13 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
licence je jen jedna a všechny budoucí upgrady jsou v ceně. Aspoň do ted to tak fungovalo a to jsem začínal někde na verzi 2.1 a do 2.9 to pořad funguje.

pro ty, co chtějí ušetřit za základní kabel, tak se dá za pár stovek koupit VAG kabel na VW s FTDI chipem a jen jednoduše upravit vnitřní zapojení na konektoru propojením pinu 1 a 4. Tím se jednotka přepne do stavu, kdy má posílat data.
Tak ten mám doma,díky za radu. :-D


Offline Pepe

Tady je vidět , že buď jsi vypnul snímání otáček motoru nebo se něco stalo ? Vše běží dál normálně - ale otáčky motoru se ztratili .
« Poslední změna: 23.02.2015 - 18:05:28 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

bud vypnul a nebo přestal log správně fungovat. Chtělo by to zdrojový soubor poslat
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Soubor je na ulozto.cz  "SavedDataLogs" - ale můžu ti to poslat mailem .----------------Máš to tam.
« Poslední změna: 23.02.2015 - 19:11:22 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

 v těch souborech chybějí udaje. Zkus si csv otevřít v excelu a udělat graf.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Koukám na to v ecuedit a i evoscanu /Playback data --- a jednotka neodpovídá na požadavek k přenosu dat  , proto tam data chybí .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Filda223

jo je pravda, ze ja se s tim teprve ucim pracovat, a zrovna u toho vycucu jsi nejsem jistej co jsem poslal protoze nekde jsem na chvilku odpojil vahu vzduchu ale to sli otacky rapidne nahoru ... treba na 1500 rpm misto tech 650  ](-: dopracoval sem se akorat do stadia prepinani mutIII efi a obdII efi nebo tak neco, a tenhle log bude asi jeden z tech horsich, zitra po praci se na to podivam a zkusim tam "zaklikat" ty spravne veci  ](-: ja bych potreboval aby mne den aspon 486586315320230 hodin  :'( ted sem dorazil domu z prace
I´m way to exhausted.


Offline Filda223

ještě jedna věc mně zarazila, já si to vlastně fotil i na telefon a kdyz na to ted koukam "valid for 1996 and earlier" to jako ze 1996 a mladší ? a koukam ze mam mut II a asi bych tam mnel dat mut III ?  :o
I´m way to exhausted.


Offline Werewolf66

valid for 1996 and earlier znamena ze to je pro rok 96 a starsi :) a mas MUT II. MUT III je az nekdy po roce 2000
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Filda223

ok děkuji, já jenom pro jistotu, páč mám z angliny zajetý že earlier je dřívější, tak doufám že se dneska dostanu domu trochu normálně ať to můžu nějak vyzkoušet.
I´m way to exhausted.


Offline Werewolf66

ok děkuji, já jenom pro jistotu, páč mám z angliny zajetý že earlier je dřívější, tak doufám že se dneska dostanu domu trochu normálně ať to můžu nějak vyzkoušet.

jo earlier je dřívější....takze <-96
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

chyby DTC a datalog jsou dvě rozdílné věci.
DTC je podle roku jen překlad chybových kódů do popisu chyby. Podle roku výroby a použitého protokolu se popis mění.
Datalog nahrává veličiny a udaje z jednotky. Ten je závislý na spojení sw s jednotkou a roky jsou jedno
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Filda223

takze ... DTC slouzy tedy k vypisu chyb a datalog je zaznam z ridici jednotky o "chodu motoru" ? ... no schavlne vyzkousim jakej bude rozdil mezi II a III , jinac datalog muzu vlastne delat i za jizdy ze treba se kus projet a pak si ho prohlidnout ... to zkusim jak se studenym, tak teplim motorem.
I´m way to exhausted.


Offline Drak

přesně tak. když se připojiš a prave horní okno ti zezelená, tak je připraveno k ukládání dat. pak stačí kliknout na "Start datalogger" a okladaji se ti všechny veličiny zakliknuté v okně "Items to Log"
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Filda223

super díky, kouknu na to a pak budu znovu otravovat pepeho  :anz: né, je pravda že co se udelala nadrz palivova soustava katyk a rozdelovac tak auto slape konecne tak nejak normalne, tu diagnostiku mám tak na hraní a dolazování detailů :-)
I´m way to exhausted.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Nebo přes ELM 327 a aplikaci do mobilu Racing meter torque.