GalantWeb

Filtr

Offline Drak

no nejjednoduší je to vyměnit kus za kus. Tak se aspoň nespleteš :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline UHNAK_GTi

to nebola férová odpoveď :goofy:  
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline George

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
Citovat
Můžete mi někdo poradit, kde najdu na galantu 96 palivový filtr?Taky mě zajímá, jaký je interval výměny ..Ještě jsem ho nikdy neměnil a myslím, že by se to asi mělo...  :evilgrin:
Zajímalo by mě to samé (ale u Galanta 97
« Poslední změna: 13.05.2006 - 08:17:38 od George »
MITSUBISHI GALANT - kombi 98 2.0i Karlovy Vary


Offline tomasssr

Poradte mi prosím kde najdu palivovej filtr v galantu 99 2.0... :o
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Kovy

 :oPo výměně filtru se to odvzdušní samo? "Jako chladič motoru" ?


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
Ahoj, máte někdo nějaký "fígl" jak povolit hadice na palivovém filtru? Před čtvrt rokem jsem ho slavnostně koupil, ale skončil jsem na povolování šroubů, ani jsem s nima nehnul. :'(
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline Pepe

:oPo výměně filtru se to odvzdušní samo? "Jako chladič motoru" ?
Benzínová soustava nepracuje s tak vysokými tlaky jako diesel a sama se odvzdušňuje do uhlíkového filtru. Tam končí všechny výpary z potrubí.  :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Bulman01

jestli je to stejně jak na v6 tak musíš dat dva klíče proti sobě .Jeden nahoru a druhý hned pod něj .Ten filtr je k tomu přizpůsobený.Taky sem se nadřel než sem to povolil.Práce tak na hodinku.Teda alespon na v6.Tak hodně zdaru!
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Offline tomasssr

Je to to v tom kroužku palivovej filtr?
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Drak

ne, v kroužku je fajfka od 3tí svíčky.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline tomasssr

 -_- jasně sem to ale vůl, ani sem se na to nemrk a zakroužkoval to ^_^ myslel sem tu věcičku v podobným místě ale jakoby za tím kroužkem...(hlavou)
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Drak

filtr by měl bejt na držáku na příčce mezi motorem a kabinou. Když pujdeš po hadici od vstřikovací lišty, tak na něj narazíš
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline tomasssr

OK dík, a nevíš jaké jsou intervaly na výměnu palivového filtru?
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Drak

no předepsaný nikde nejsou jako třeba u nafty. Osobně sem ho měnil až po 100 000 km
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline medvede

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 92
Ahoj.
Tak sa chcem opýtať-mne síce auto ide ale : mám ho aj na LPG a vtedy ide motor krásne ale ak ho dám na benzín tak akoby vynechával.Môže to byť tým benz.filtrom?Či idem alebo stojím tak sem tam vynecháva ale vkuse-nie tak že raz to šlape aj 20km bez problémov a potom to na neho príde , ale vkuse vynecháva!Divné ale je , že ak pridám plyn(axcelerujem) tak to nerobí ale zdá sa mi že je to  auto lenivé. Sviečky nové NGK BPR6S , káble tiež OK čerpadlo tlaky má ako hrom.Tak mi to dáva len ten filter.Ešte ma napadol rozdelovač ale to by sa asi sralo aj keď idem na plyn.Čo Váš názor???
GALI 2,0 GLSi 4x4
                                             dík medvede
« Poslední změna: 31.08.2007 - 15:35:20 od medvede »


Offline Drak

jestli jezdiš skoro pořad na plyn, tak se ti mohly ucpat vstřiky. Ucpanej fitr se pozna tak, že ve vyšších otačkách přestane táhnout. Na volnoběh ucpanej filtr nemá až takovej vliv, protože benzín stačí protýct
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jendas

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 51
  • 1.8 GLSI 93kw r.v96 asi tak neak xD
mozna sem blbej ale okolo 100 az 120 a vys mi Mica moc nejede muze to byt filtrem paliva nebo i necem jinym? vzduham mam primej ale nemam stit muze to byt tim? stit ma spis smysl u preplnovanejch motoru mam 1.8 glsi dik za rady :mellow:


Offline Drak

spíš to bude tím vzduchovím, jestli ti to na jedničku, jestli ti to tahne v nižších rychlostech ve vysokých otáčkách, tak palivovej za to nemůže. Tepelnej štít je u nepřeplnovanejch motorů o hodně důležitější než u přeplňovanejch
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jendas

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 51
  • 1.8 GLSI 93kw r.v96 asi tak neak xD
spis kdyz mam ctvrt plynu tak to jede dobre ale kdyz dam plnej tak v tom neni skoro zadnej rozdil


Offline Drak

když ho vyměníš, tak nic nezkazíš, ale řek bych že problém bude ten neostíněnej vzduchovej filtr
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)