GalantWeb

Hodiny Na Přistrojovce

Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
Ahoj, nemáte někdo náhodou navíc digitální hodiny co jsou u středového výfuku vzduchu. Nejedou mě některé znaky (r.v.1995).Díky určitě se domluvíme. (strašně mě to se..)
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


miroslav1

  • Host
Myslím že Pepakudr koupil bouranýho Galanta tak se zeptej


pepakudr

  • Host
JJ pepakudr koupil a proda hodiny.
« Poslední změna: 10.04.2006 - 20:56:30 od pepakudr »


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
Tak jsem udělal omylem pěknou hovadinu, nechal jsem zapnutej klíček v první poloze abych viděl hodiny a odpojil jsem mínus na baterce, abych vymazal hodiny(takovej malej reset hodin). No jo a ted me začal pěkně zlobit volnoběh při vyřazení z kopce nebo těsně před zastavením má motor tak 200-300 otáček pak se pomalu vyšplhá na původních 800 otáček, motor je tak říkajíc těsně před chcípnutím, ale nakonec se to vždy za pár vteřin zvedne a je dobrý do dalšího zastavení.
Asi již dlouze diskutovaný téma - špinavá klapka - reset řJ že jo. Mimochodem hodinám to odpojení napájení samozřejmě nepomohlo.
Tak snad jestli seženu alespoň ty hodiny.
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline a-l-d-a

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 157
Mi zase ty digitalni hodiny sem tam jdou nekdy zhasnou a jak je nasteluju na spravny cas tak na druhy den uz jdou o5 spatne tak nevim no kde je zrada. :huh:  


Offline moskal

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 55
Taky jsem zjistil, ze ty hodiny jsou asi jenom orientacni. Za pomerne kratkou dobu se dost zpozdujou :-(
 
Galant Combi 2.0 100kW r.v.97, Zizkov
Moskvic 412 1.5 55kW r.v.75


Offline a-l-d-a

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 157

pepakudr

  • Host
Ja s hodinama nemam zadny problemy.Jdou presne od zmeny do zmeny casu a seknou se max. o minutu.Jinak ty hodiny pro Boba jsou na prodej.


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
U toho našeho to dělá špatný připájení k té desce hodin - myslím připájení kontaktů.... hrál sem si s tím už snad stokrát a tohle sem zjistil, protože když se přitlačí takovej pidi-držák s kontaktama a pak se hýbe s konektorem tak to vůbec nemá vliv... Zpravil sem to předtím, než sem rodzělal tu klimu a už to zase blbne, takže jedine přepájet... Jinak jak říká alda, taky to nastavíme a pak si to zase ukazuje co chce....


Offline Alik

me zase hodiny sviti furt...!!!ale jdou v poho..
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
Vrátím se  ještě k mému nechtěnému resetu řJ, teď jsem zkoušel vyčistit klapku a následně opět reset, tentokrát chtěný. Mezi nechtěným a chtěným resetem jsem najel asi 30Km, než jsem to resetoval podruhý tak se volnoběh docela stabilizoval, nicméně nikdy po zapnutí spotřebiče či otočení volantem otáčky nestouply, ale naopak klesly (jako vždy předtím).Po druhém resetu je to zase v háji a volnoběh klesá při zastavení auta na 300ot/min.  a z kopce na volnoběh to stejný, div to nechcípne-

Poraďte co s tím ? Asi vytáhnout celé těleso klapky ven a pořádně ji zevnitř vyleštit  a resetovat a resetovat.
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


pepakudr

  • Host
Klapku jsem nedavno cistil.Je to pekna prace.Vzal jsem ARVU s trochou nafty a stary kartacek na zuby a drbal a drbal.Trvalo to dlouho,ale dopadlo to perfektne.
Cely teleso jsem mel venku.Drzi na ctyrech sroubech.Musis ale stahnout ty tri slabe hadicky nahore na klapce,potom odpojit dve hadice od vody.odpojit plynove lanko, konektory a propojovaci trubku sani.
Teleso jde jeste rozebrat na dve casti,ale bacha je mezi nima gumove tesneni,ktere nesmi prijit do styku s zadnym rozpoustedlem.Jinak se zvetsi a uz ho tam nedas.Mohu sem dat i foto,ale klapky nevycisteny.


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
Abych  řekl pravdu už jsem to jednou čistil a skoro i celou klapku oddělal, ale absolutně jsem nehnul s těma třema hadičkama na hoře na tělese co vedou k solenoidům.
Jak jsi ty hadičky proboha sundal aniž bys je poškodil????
Já je mám snad zalepený.
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
poslal jsem ti mail viz. koupě hodin
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
No ja tu klapku cistil nejakym spesl sprayem a netrvalo to ani 6 min. Byla hodne cista...Pak zresetoval a vse chodi naprosto super. Kdyz jsem mel jeste galanta 87 2,4 s ECi tak mi to tohle taky jednou po odpojeni baterky udelalo. Nastartoval jsem a skoro to chciplo, ale nejak drzelo kolem 300 ot.Nepomohla jizda ani dalsi reset řJ. Jako by motor vubec nevedl co dela:-)Pak jsem zajel na pumpu a nalil do toho 98 oktanovej benzin(byl zlevnenej) a auto se vzpamatovalo a slapalo jak hodinky...Jestli to bylo veru tim benzinem nebo se tam neco vzpamatovalo nevim...
« Poslední změna: 12.04.2006 - 00:10:00 od Dash »
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
Zvláštní je, ža po mém nechtěném resetu se to začlo samo taky vzpamatovávat (asi po 30Km), po druhém resetu je to v háji a auto je nějaký líný, alespoň mám pocit že musím hodně šlapat na plyn. Když vymáčknu při řazení spojku, tak otáčky klesnou až podezřele rychle,jakoby to kucklo (to je teda slovo). Těžko se to popisuje. :confused:  
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline LivArt

Musím kvůli vyndání hodin vymontovat u kulaťáka celej prostředek palubky nebo to jde nějak jednodušeji?


michal95

  • Host

Offline Howler

Musím kvůli vyndání hodin vymontovat u kulaťáka celej prostředek palubky nebo to jde nějak jednodušeji?
Vycvakni středovy fukar s hodinama a pak zezadu jsou šroubky


Offline Tekiii21

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
Ahojte sportovci potřeboval bych kompletně poradit s elektronikou auta. Nejdou mi vůbec hodinu centrál celého auta po nastartování motoru se mi ihned zapne klimatizace a strašně mi lítak volty nevítě někdo co to může být díky za radu