Mel jsem taky vibrace, zkousenim jsem zjistil ze jde o zadni kola.
Nekdo psal na foru, ze mu to delal praskly zadni kotouc. Oba byly ok, ale v pravo bylo na prvni pohled jasny, ze kotouc je zohybany.
Oba sly na soustruh, lehce stocit zepredu i zezadu a zas pekne na auto. A lehce liznout desticky smirgl papirem (pokud je mate jako ja dost tlusty, jinak klidne vymenit za nove) abyste strhli pripadne vycnelky. Od teto chvile nejsou vibrace temer zadne. Jen drobounke chveni, ale to nejspise, protoze jsme je nestaceli prilis hluboko aby nepraskly, a taky jsme delali jen zadek, cumak jsme nechali.
Vyplati se je sundat i kdyz se nezdaji zohybane. Na vnitrni strane jsme totiz nasli ze byly jakoby vyrezle, zkratka byly do nich prohlubne. Kdo jste mel obcas kotouce venku, tak to urcite znate.
Hlavne klasicka pripominka. Prvnich asi 200km brzdit s lehkou nohou, jinak si kotouce zohybate sami a to uz se snad vyplati pak koupit nove.
A otazecka do diskuze. Jaka je tloustka zadnich novych kotoucu a jaka by mohla byt minimalni tloustka po stoceni. At si nerozbijem.........usta.