GalantWeb

Galant Od Roku 1997 Pár Dotazů

Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Ty ramena poznas jednoduse, vlez dolu a kus ty spodni zahnuty stisknout se stabilizatorem tlumicu, melo by to jit ztuha a max 2cm, jinak sou pravdepodobne v pr.... Este muzes zkusit hasakem k sobe primacknout cep vrchniho ramene, ten by se neel hnout vubec.
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Pepe

Na díru nemůžu a zvedák možná v sobotu v Carcu. Dost mě bere ,že při záberu a nižších
otáčkách motoru to klepe a kroutí taky. Uvidim v sobotu. :frown: :angry: :confused:
« Poslední změna: 05.12.2006 - 20:55:47 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

 Vrchní rameno je O.K. uvidim ten spodek. Tyčky kupuju,atd. Zkouknu hlavně 3 silenbloky
které drží převodovku.
« Poslední změna: 05.12.2006 - 21:27:35 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

OPRAVENO  -- za vše mohly spodní zadní ramena. Holáky málem vyskakovali z pouzder.
Silenbloky mám doma - prodám -------2 000,-kč :worried: :worried: :worried:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline moskal

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 55
Na kolik Tě přišla oprava?
Myslím, že mám podobný problém, když přejíždím kostky tak slyším nepřirozené zvuky, takové klokotání. Někdy to taky
Galant Combi 2.0 100kW r.v.97, Zizkov
Moskvic 412 1.5 55kW r.v.75


Offline Pepe

Na kolik Tě přišla oprava?
Myslím, že mám podobný problém, když přejíždím kostky tak slyším nepřirozené zvuky, takové klokotání. Někdy to taky
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Šakal

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
Motor 1,8 se od roku 1997 do Galanta nedával. Pouze motory: 2.0, 2,4GDI  a  2 ,5 V6. Jinak já mám verzi SPORT EDITION  a mám přední nárazník jako ten tvůj vysněný Galant na obrázku a karbon kolem středového panelu. Jinak nemám křídlo a další vymoženosti. Bohužel ani podvozek není jiný, je dost komfortní, ale na sportovní jízdu to moc není.


Offline whizz

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 37
Motor 1,8 se od roku 1997 do Galanta nedával. Pouze motory: 2.0, 2,4GDI  a  2 ,5 V6. Jinak já mám verzi SPORT EDITION  a mám přední nárazník jako ten tvůj vysněný Galant na obrázku a karbon kolem středového panelu. Jinak nemám křídlo a další vymoženosti. Bohužel ani podvozek není jiný, je dost komfortní, ale na sportovní jízdu to moc není.

jůůů super, to je ono  :mellow:

Jaky mas motor, najeto? Problemy, spotreba? Skrtas ve meste?
Tedka jsou nejaky cerny sport na netu, ale za neskutecny penize, ktery odmitam za auto z roku 98 dat.


Offline Rreno

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
čus Galantáci.Mám taky dotaz,Sigma už mě nebaví,tak koukám po Galantovi.Sedan mi už doma neprojde,takže na 99%kombi,z automatu sem vyléčenej(paráda,ale převodovky se mě měnit už nechce)Jen dylema V6 nebo 4V..Je docela dost 2.0 za slušnej peníz,ale bojim se že to bude slaboch,ale asi spolehlivější.Zvyklej ze Sigmy bych radši V6,ale 120kw se mi zdá docela málo..jede to víc než ten 2.0 nebo je skoro stejný?Spotřeba mě nezajímá.Bohužel sem zatim nejel ani v jednom.Draku ty to múžeš porovnat,myslím že si Sigmu měl,jede ta 2.5 aspon stejně?


Offline Drak

Sigmu sem neměl...V6 v Galantovi je uplně jinej motor co se konstrukce týká. Sice má jen 120kW ale kroutící moment je o hodně větší a když potřebuješ, tak tam síla je. A jestli potřebuješ kombi, tak předpokládám že budeš i něco vozit. Osobně bych šel do V6. Chce si je to projet osobně
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rreno

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
Sigmu sem neměl...V6 v Galantovi je uplně jinej motor co se konstrukce týká. Sice má jen 120kW ale kroutící moment je o hodně větší a když potřebuješ, tak tam síla je. A jestli potřebuješ kombi, tak předpokládám že budeš i něco vozit. Osobně bych šel do V6. Chce si je to projet osobně

Aha,tak to nebyl Drak,ale Bad..asi.No vozit budu kočárek,tak manželce snad logicky vysvětlim že v 2.0 se vozit nedá  :lipsread:  .Na pohled vypadá ten V6 hodně podobně jako motor v Sigmě
« Poslední změna: 24.03.2007 - 14:38:17 od Rreno »


Offline Pepe

Toto ti napoví o 120 kW- vrtání-81 mm          zdvih 80,8 mm     komp.9,8  krout.mom.  223Nm/4500 ot.   Tudíž motor který tě slušně zatlačí do sedadla. ^_^ ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Toto ti napoví o 120 kW- vrtání-81 mm          zdvih 80,8 mm     komp.9,8  krout.mom.  223Nm/4500 ot.   Tudíž motor který tě slušně zatlačí do sedadla. ^_^ ^_^


No zatlačí..... nevim jak v kombajnu, ale v sedanu to celkem upaluje.... :laugh:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Pepe


No zatlačí..... nevim jak v kombajnu, ale v sedanu to celkem upaluje.... :laugh:
Když tlačí Kenry i kombajn upaluje :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rreno

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
Toto ti napoví o 120 kW- vrtání-81 mm          zdvih 80,8 mm     komp.9,8  krout.mom.  223Nm/4500 ot.   Tudíž motor který tě slušně zatlačí do sedadla. ^_^ ^_^

No Sigma má krout moment 270nm a nijak extra do sedačky netlačí.Ale není to nejhorší.Maximálka u ní nekončí ani na 240km/h(dálnice HK-Praha slabejch 30.min,zatim bez bodu  :mellow: )Ale už je to babča.Jen co jí někomu nadělim,mrknu po Galantovi.Je fakt zajímavý jak strašně spadli s cenou!
Tak mimo témá,když sem hledal auto pro sebe,narazil jsem na Alfu 166,cena je obdobná jako Galant,99´stojí kolem 100tis.kč,samozřejmě v plný polní(komplet el,GPRS atd..),ale hlavně,3.0 V6 166kw-tomu říkám dostihovej kůň  :roll: Jenže ta spolehlivost bude asi fakt mizerná,nechápu jak automobilka jako ALFA,vypustí z továrny tak nespolehlivou káru..
« Poslední změna: 24.03.2007 - 23:24:50 od Rreno »


Offline Pepe

No Sigma má krout moment 270nm a nijak extra do sedačky netlačí.Ale není to nejhorší.Maximálka u ní nekončí ani na 240km/h(dálnice HK-Praha slabejch 30.min,zatim bez bodu  :mellow: )Ale už je to babča.Jen co jí někomu nadělim,mrknu po Galantovi.Je fakt zajímavý jak strašně spadli s cenou!
Tak mimo témá,když sem hledal auto pro sebe,narazil jsem na Alfu 166,cena je obdobná jako Galant,99´stojí kolem 100tis.kč,samozřejmě v plný polní(komplet el,GPRS atd..),ale hlavně,3.0 V6 166kw-tomu říkám dostihovej kůň  :roll: Jenže ta spolehlivost bude asi fakt mizerná,nechápu jak automobilka jako ALFA,vypustí z továrny tak nespolehlivou káru..
  Kolik váží Sigma ?   Alfa ----hezká ale- italiano  :laugh: :D :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
Sigma je tank, co jsem někde četl je z nerezu. Ale že by byla celá se mě nějak nezdá. Ale je to kočár  :mellow:



Offline Rreno

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
  Kolik váží Sigma ?   Alfa ----hezká ale- italiano  :laugh: :D :laugh:

asi 1600kg,kolik váží Galant kombi?no byl bych zvědavej jestli Galant s V6 jede trošku stejně..
S tou nerezí na tom něco bude,mám 1993 a jedíný co hnije je vejfuk a ty šusplechy na něm,občas náká trubička zespoda.Jinak nikde ani puchejřek,je to zajímavý,takhle starý auto absolutně bez koroze se už moc nevidí.