Chtěl bych se zeptat, nastartuji a po čase se mi rozsvítí oranžová kontrolka mazání. A ta svítí a svítí, občas zhasne-zatáčka nebo když nějak přeřadím, hooodně zrychlím, prostě větší pohyb. Oleje je dost, není tam zas tak dlouho.. Radši asi vyměním i s filtrem, ale když jsem to tady tak četl,
má cenu 15W-40, když je to V6 2,5litr?? Pak se chci zeptat asi už potřetí, ložiska na zadní kola jen za tři??-to je neoriginál, pořád mi tvrdí v servisu mitsubishi, že stojí 6 a to mě teda kapku rozhodí.. :'(, zvlášť, když by příští rok pomalu chtěly vyměnit i ty přední..
BTW, teď jsem byl na tunning akci v Kopru(Kopřivnici) a až na to, že jsem tam jel těch 25 kiláků tři hodiny a stejně jsem musel nechat auto 3 kiláky od areálu, fakt hafo lidí, tak celkem gut, galanta jsem viděl akorát jednoho, fakt krásné, černé, poslední gen, V6, vzadu po každé straně jeden big lauf, pěkná kola, nějaký kolega z MS kraje
.. Ale jinak plečky, tuněné stodvácy, ferrari od Mareše, celkem slušné poršáky 911 a Cayenne, hooodně pěkná Tatrovka 603, pálení gum soutěžáckého Subaru Impreza :worried:.. jedna kára byla ale fakt dobrá - Ford GT 40!!!
když tak pak hodím něco do galerie..
PS: ještě něco k poplatkům, 500 je moc, ale polovic za fajn počtení a dobré rady dám..