GalantWeb

Olejova Kontrolka Na Volnobeh Blika

Offline Kubass.82

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
To jestli je to polosynta nebo synta nebo mineral je uplne jedno muzes mit syntu 10W 0W 5W stejne tak polo 10w 15W. To tady nekde mozna na foru je. De fakto je to jen vyrobni technologie a taky stalost a trvanlivost ktera je samozrejmne odstupnovana(mineral->syntetika). Hlavni je to druhy cislo viskozita za tepla. Tak jedine neco prilit do oleje neco s MOS2 co zvetsi olejovy film. nebo ten olej co ma aspon SAE 50 nebo 60. Nejlepsi by byl samozrejme treba 5W-60 ale to asi neexistuje :D


Offline BAD

Hele, a nemůže to taky i souviset právě s těma přechodama syntetika-polosyntetika? Kámoš mě na tohle upozorňoval, ať si tam za žádnou cenu nenechám dát polosyntetiku, a když, tak ať na ni rozhodně už zůstanu - to samé platí polosyntetika-minerál. Já to teda nikdy nezkoušel, ale pozoroval jste někdo někdy nějaké problémy s motorem při přechodech polosyntetika-syntetika?
no říká se že kvalitnější olej může rozpustit usazenej karbon a může se posrat motor problém je v tom že nikdy nevíš co tam ten před tebou lil
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
no říká se že kvalitnější olej může rozpustit usazenej karbon a může se posrat motor problém je v tom že nikdy nevíš co tam ten před tebou lil

No prej je to často při přechodu z minerálu na syntetiku u postarších motorů... kór ještě když je to např 5W namísto půovdního 10W... s tímhle bych moc nešachoval, když člověk ví co tam bylo a je, tak přechodem na extra oleje nej kvality může motoru spíš uškodit...


Offline BAD

No prej je to často při přechodu z minerálu na syntetiku u postarších motorů... kór ještě když je to např 5W namísto půovdního 10W... s tímhle bych moc nešachoval, když člověk ví co tam bylo a je, tak přechodem na extra oleje nej kvality může motoru spíš uškodit...
možná by momoh výplach motoru ale určitě u nějaký firmy ne samodomo voda do sání  -_-
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
to si pleteš jabka s hruškama :D   jsem zkoušel "dekarbonizaci" a pak nebyl čas vyměnit do školičky olej :worried:


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
No tak aji ta dekarbonizace vodou do sání a změna toho oleje jak sem psal může mít stejný následky... při tý dekarbonizaci jak sou vysoký teploty tak se může uvolnit karbon někde v kanálkách a ucpat to, a to stejný může udělat ten olej no... ale tak když člověk používá kvalitní olej celou dobu od novoty tak by tam ty usazeniny být neměly, pak by dekarbonizace nemusela dělat problémy ale kdo ví....


Offline BAD

to si pleteš jabka s hruškama :D   jsem zkoušel "dekarbonizaci" a pak nebyl čas vyměnit do školičky olej :worried:
begy co to zase meleš  -_- právě o to jde kvaltnější olej by moh usazenej karbon uvolnit a na to právě dekarbonizace je až budeš mít plnou nádrž a čas tak se stav u tchána a on ti ukáže přístroj na výplach motoru jo ??? a rovnou ti řekne kdy a na co se to používá  :mellow:
BMW 745i, V8, 332 PS


Bobo

  • Host
Chtěl bych se zeptat, nastartuji a po čase se mi rozsvítí oranžová kontrolka mazání. A ta svítí a svítí, občas zhasne-zatáčka nebo když nějak přeřadím, hooodně zrychlím, prostě větší pohyb. Oleje je dost, není tam zas tak dlouho.. Radši asi vyměním i s filtrem, ale když jsem to tady tak četl, má cenu 15W-40, když je to V6 2,5litr?? Pak se chci zeptat asi už potřetí, ložiska na zadní kola jen za tři??-to je neoriginál, pořád mi tvrdí v servisu mitsubishi, že stojí 6 a to mě teda kapku rozhodí.. :'(, zvlášť, když by příští rok pomalu chtěly vyměnit i ty přední..
BTW, teď jsem byl na tunning akci v Kopru(Kopřivnici) a až na to, že jsem tam jel těch 25 kiláků tři hodiny a stejně jsem musel nechat auto 3 kiláky od areálu, fakt hafo lidí, tak celkem gut, galanta jsem viděl akorát jednoho, fakt krásné, černé, poslední gen, V6, vzadu po každé straně jeden big lauf, pěkná kola, nějaký kolega z MS kraje :mellow:.. Ale jinak plečky, tuněné stodvácy, ferrari od Mareše, celkem slušné poršáky 911 a Cayenne, hooodně pěkná Tatrovka 603, pálení gum soutěžáckého Subaru Impreza :worried:.. jedna kára byla ale fakt dobrá - Ford GT 40!!! :roll:  :evil: když tak pak hodím něco do galerie..
PS: ještě něco k poplatkům, 500 je moc, ale polovic za fajn počtení a dobré rady dám..
« Poslední změna: 23.04.2007 - 11:00:42 od Bobo »


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
jo ložiska jsou hnusná morda. Fakt stojí lehce přes 3tisíce, ono je to totiž dvojitý ložisko i s fremou. Kupoval jsem je přímo v SKF.
co se týče tý oranžový kontrolky, dolej ještě trochu oleje a měla by zhasnout. Mě problikává když mám míň jak půl mezi ryskama.


Offline BAD

jo ložiska jsou hnusná morda. Fakt stojí lehce přes 3tisíce, ono je to totiž dvojitý ložisko i s fremou. Kupoval jsem je přímo v SKF.
co se týče tý oranžový kontrolky, dolej ještě trochu oleje a měla by zhasnout. Mě problikává když mám míň jak půl mezi ryskama.
souhlas oranžová = hladina oleje ještě je možnost že by odešlo čidlo to by pak ukazovalo málo oleje ikdyž ho tam máš dost
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
a která ti teda bliká?? ta červená nebo oranžová?

poradil by nekdo ,co to znamena, kdyz mi pred nastartovanim sviti oranzova kontrolka mazani/vpravo nahore/ v6-97 diky robb.
« Poslední změna: 11.09.2007 - 12:20:52 od Drak »


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
obvykle nižší hladinu oleje, galoš má radši když je k horní rysce.
Nebo mě to semtam problikávalo když jsem měl starej jedovatej řídkej olej. (vybodnul jsem se na výměnu - dobytek.... :o)
po výměně oleje je klid


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
poradil by nekdo ,co to znamena, kdyz mi pred nastartovanim sviti oranzova kontrolka mazani/vpravo nahore/ v6-97 diky robb.

Před nastartováním dává najevo, že olejový okruh není pod tlakem... jak by taky mohl když motor neběží... problém nastává když svítí při běžícím motoru...