dík za rady...
ráno jsem přišel k autu, a už nešlo zařadit vůbec. Spojka se propadla až k podlaze. Po nastartování má auto trošku víc otáček a to tam ten kvalt nešel koupnout vůbec. Vyzkoušel jsem variantu s tou štelovací tyčkou u pedálu a ejhle, 4 otáčky pomohly. Nebyla to teda 14ka, ale 12, nicméně auto je teď jak s novou spojkou. Jednička jde i se zpátečkou jako po másle, z dvojky na 3 žádný křupnutí... Z 5 na 3 řadím - a obecně dolů - samozřejmě s meziplynem, pokud jedu trošku sportovněji. Ale asi jsem to trošku ořehnal, nemusely to být 4 otáčky, ale stačily by asi jen dvě. Zabírá to teď moc nahoře, tipnul bych skoro před polovinou dráhy, takže pošteluju a snad se na obligádní první třetinu dostanu. Jinak na Galanta V6 nedám dopustit, je to suverénně nejlepší ojetý auto na trhu, zjistil jsem, že po tomto autu nemám co koupit...