GalantWeb

Nastartuje a zhasne

Offline Pepe

Galant 1,8 Glsi exe r.91
 Motor nastartuje a po 5-10 sek. zhasne. Po celou dobu Check engine  svítí.
Je možnost diagnostiky, Begy, Draku. Je to na OBD l .  Opravuji,motor
běží ,check engine svítí a po chvilce začne klepat selenoid, jehož jeden vývod končí v uhlíkovém filtru- druhý jde na klapku. Apak to CHCíPNE.
Ráno jdu na to.
« Poslední změna: 06.10.2006 - 20:50:15 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

spojíš pin 1 a 4 na OBD II konektoru a vyblikáš chybu na kontrolce motoru.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
spojíš pin 1 a 4 na OBD II konektoru a vyblikáš chybu na kontrolce motoru.

Pepe psal na OBD-I, takze spis http://www.galantweb.com/index.php?ind=faq&op=entry_view&iden=6
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Pepe

Kluci díky, snad to dám dokopy a napíšu , co to způsobilo.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Provedli jsem s tátou diagnostiku a vyblilkané kódy opravili.
Zkontrovali jsme zda svíčkiy dávají jiskru=dávají.
Uvolnili jsem pal.filtr a benzín jde ven.
Přenastavili jsme nastavení klapky=v pořádku.
Provedli jsme reset jednotky.
Nová diagnostika ukazuje, že je vše v pořádku. Blikání je neustálé v intervalu 1 vteřiny.
Jenže motor točí ale ne a ne naskočit. Už nevíme v čem by mohl být problém.
 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

A jde benzín zkrs vstřiky? Jestli to nepálí, tak by měli být svýčky vlhké od nespáleného benzínu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

A jde benzín zkrs vstřiky? Jestli to nepálí, tak by měli být svýčky vlhké od nespáleného benzínu.
čus Draku, kontrolu vstřiků nemám nastudovanou, proto jsem to přerušil. Něco nastuduji a
prubnu.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Tak jsme přeměřili trysky a dostávají jenom cca. 3,75V. Není to málo?
Dále nám při diagnostice vyblikává chyba 15. Poraďtě.
Díky
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
jak ste změřili vstřiky? to snad ani nejde ne?
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

jak ste změřili vstřiky? to snad ani nejde ne?

Měřeno napětí na přívodu vstřiků.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Tak jsme přeměřili trysky a dostávají jenom cca. 3,75V. Není to málo?
Dále nám při diagnostice vyblikává chyba 15. Poraďtě.
Díky

Chyba 15 podle: http://www.napaechlin.com/web_app/TechTips/TechPage.aspx?ID=17

Code 15 stored in ECM memory - Idle Motor Position Sensor

CAUSE: Code 15 is set if the Idle Motor Position Sensor (MPS) is out of range as compared to the Throttle Position Sensor (TPS).

DIAGNOSIS: Most common failures are faulty idle speed adjusting proce - dures, carbon build-up on throttle plates, defective idle switch contacts or a faulty sensor.

With the engine in Park or Neutral and at operating temperature, and all electrical loads Off , the MPS voltage should be between 500 to 1300mV (milliVolts). With the A/C ON, the value should increase to 800 to 1800mV, and in Drive with the A/C ON, should be between 900 and 1900mV.

Podobne tady pro Hyundai (pouzivaj Mitstubishi motory): http://autorepair.about.com/library/a/1g/bl093g.htm
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Pepe

Xor-e dík, pokud jsemdobře pochopil, jedná se o stejnou věc: sensor pozice klapky.
Celá klapka byla mimo motor , nastavena, zresetována a před polednem CHeck engine hlásila O.K.
po obědě jsem pootočil TPS a je po ptákách. Hlásí fail 15. Kontroloval jsem napětí příchozí na
vstřiky ale už jsem nezkusil přítomnost benzinu ve válcích. Kdyby tam byl, tak motor naskočil.
zatím ale jen točí  a nic víc . :confused:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Xor-e dík, pokud jsemdobře pochopil, jedná se o stejnou věc: sensor pozice klapky.
Jo, z toho popisu to chapu tak, ze jde o zavislost MPS a TPS. Trochu me mate to MPS, nikde jsem nenasel zapojeni ISC na 4G37 (mas tenhle motor?). Nejjednodusi to budes mit, kdyz ti Drak udela diagnostiku, hned uvidis, jestli se ISC hybe, funguje spravne idle switch..
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Pepe

Xor-e dík, pokud jsemdobře pochopil, jedná se o stejnou věc: sensor pozice klapky.
Jo, z toho popisu to chapu tak, ze jde o zavislost MPS a TPS. Trochu me mate to MPS, nikde jsem nenasel zapojeni ISC na 4G37 (mas tenhle motor?). Nejjednodusi to budes mit, kdyz ti Drak udela diagnostiku, hned uvidis, jestli se ISC hybe, funguje spravne idle switch..
Dík, dík, xor-e,je to 4G37 a popis kompletu a funkčnosti je na Ponym. Závada stále tatáž, ale s tou auto
jezdilo co vím  tak 2 roky a nic. Ale to není momentálně závada a důvod proč to nechce nastarovat.
Nedostávám benzín skrze trysky.  To Benytrans--- Trysky jdou změřit--zavřená má odpor 13-16 ohmů.
Proč ten benzín , zní dotaz a prosba. Dík, .pepe
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Vážení šamani. Tolik prostudované literatury mě dovedlo ke konstatování: aby tlak 2,5-3 bar
byl na liště vstřiků, musí běžet čerpadlo, pojistný ventil otevřený, filtr průchozí, reg. tlaku  v
pořádku- nastaven z výroby na 3,35 bar a pak jenom vstřik otevře magnet  a je to tam. :confused:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Prostudování kopy manuálů nestčilo. Dvorní mechanik pravil totéž ,co jiným s galanty r.89-92-   
 řídící jednotka je vypálená na okruhu dodávky paliva. čerpadlo  O.K.  Deršák má kšeft .  pepe
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline pork3

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 30
Loni jsem došel k stejnému závěru, zjičený procesor,  který řídí vstřiky. Umí to nějaký kouzelník opravit, nebo už zbývá jen ekologická likvidace?   


Offline Drak

Zničenej procesor je na ekologickou likvidaci, teda pakud to není třeba odpalenej vnitřní zdroj napětí a nebo špatnej kondík
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline pork3

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 30
Pry né.Ono to nestartovalo vůbec. Potom šaman opravil napájecí okruh tzn. vyměnil pár kondu a odporů a jednotka motor nastartuje, jen když je teplý, nebo když venku není chladno. Ale když udeří zima a je třeba používat sitič tak není šanse. No a následně to šaman znovu prohlédl a zjístíl ten vadný procák a říkal, že by se dal vyměnit a
« Poslední změna: 19.10.2006 - 13:27:49 od pork3 »


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
tohle je šílená alchymie s neznámým výsledkem... není jednodušší koupit na vrakáči jinou?