GalantWeb

Zpožďující se hodiny !! 1997-

Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Nazdár, je to trochu debilní téma, ale ty zpožďující se hodiny mě dokážou každej den nasrat. Nevíte někdo jak se to řeší ?? Třeba jako výměnou něčeho, nebo Úplnym odpojením ??
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Drak

v hodinách se nedá nic nastavit aby se nezpoždovaly a nebo nepředcházely. Asi v nich odešla nějaká součástka ( krystal a nebo kondík). Jestli tě to tak moc znervozňuje, tak je odpoj. Případně je zkusit proměřit a opravit
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Bude tam možná jenom blbej kontakt, nám to taky dělalo, stačí přepájet ty 4 kontakty co se na ně připojuje ten kabel - od té doby máme po problémech... a hodiny fungujou a nemusíš je odpojovat.


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Super, zejtra na to juknu a dam vědět jak to dopadlo. Dikes za moudra !
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Tak jsem se do toho dal, hodiny sem "vyrval z palubky" jen abych se presvedcil, ze tam stejne nic neopravim, vypojil a zapojil ten bílej konektor a vod tý doby hodiny jdou jak na švícarskym nádraží. JSEM OPRAVÁŘ !!
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
 :big grin: mě se hodiny po koupi auta dokázaly rozejít během pár dní i o několik hodin. Po cca 14ti dnech neustálýho seřizování jsem se na to vybodnul a najednou začaly šlapat jak mají. Tak já jsem je prozměnu zase asi přemluvil  ^_^


Offline moskal

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 55
Jdou ty hodiny dobre vyndat z palubky, nebo je to prace na pul dne. Kdyby se Vam chtelo do strucne postupu demontaze, budu jenom rad :-) Hodiny mi bohuzel jdou uz nejaky cas jak na nadrazi v Ulanbataru :-(
Galant Combi 2.0 100kW r.v.97, Zizkov
Moskvic 412 1.5 55kW r.v.75


Offline a-l-d-a

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 157
No to mi taky hodiny se nejvic zpozdujou a sem tam zhasnou a samy se roznou a tak no celkem prdel. Tak myslite, ze to dela ten bily konektor tak ja to tez se pokusim vytahnout z palubovky a nejak to poresit, ale zas me to nejak extra nesere pac pred tema hodinama mam slunecni bryle a tak moc se na ty hodiny nedivam,ale neni odveci kdyz pujdou dobre


Offline Drak

jestli ti nahodně zhasíná a rosvěcí se, tak je studeňák na napájecím konektoru hodin. Vyndat rozebrat a přepájet kontakty na desce.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Pokusim se napsat stručný popis demontáže.
Krok 1.: chytneš celou tu desku překrývající hodiny za ten převys který je směrem k tobě.
Krok 2.: teď jí rveš co to dá, směrem nahoru k oknu.
Ejhle, celej ten kus i s hodinama je venku, pak jen divnejma pohybama vysuneš ten bílej konektor a po důkladném prohlednutí hodin ho zase zapojíš.

Postup montáže:
Krok 1.: položíš celej ten cajk na původní místo
Krok 2.: rukou v pěst do něj udeříš silou 5,28N směrem k podlaze a je to fertik
Když budou zhasínat, trochu s tim cajkem zahejbej a voni se zas rozsvítěj.

Dotazy ?
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Přesně jak píše Drak... už sem to tady psal na začátku  :ph34r: ... stačí si hrát se šroubovákem a je to rozebraný zachvilku... jo a k demontáži taky radši používám šroubováky ale opatrně na plasty...


Offline Pepe

jestli ti nahodně zhasíná a rosvěcí se, tak je studeňák na napájecím konektoru hodin. Vyndat rozebrat a přepájet kontakty na desce.
Čus Draku, dlouho jsem nic nepsal a tak jeden dotaz. Je normální že při rozsvícení světěl hodiny
ztlumí osvětlení? S přesností no problem. Dík, pepe. :worried:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

Je to normální že hodiny změní jas při rozsvícení světel. Je to myšleno tak, aby v noci neoslňovaly řidiče. V součesné době svícení po celý den je čitelnost za slunečného dne celkem problematická.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Je to normální že hodiny změní jas při rozsvícení světel. Je to myšleno tak, aby v noci neoslňovaly řidiče. V součesné době svícení po celý den je čitelnost za slunečného dne celkem problematická.
Draku,dííík. :lol:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline moskal

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 55
Díky za postup na demontáž hodin, postup podobný jako praktikuji u Moskviče - co nejde silou, musí jít ještě větší silou, potom už nastupuje osvědčené a prověřené kladivo :-))

To tlumení osvětlení přístrojovky při zapnutých světlech jde asi přes řídící jednotku ne??? Takže nějaký bastl s fotodiodou, nebo podobným nesmyslem který by přispůsoboval osvětlení přístrojovky podle toho jestli je venku světlo nebo tma je asi utopie. Problém by už asi nastal kam vhodně umístit tu fotodiodu. Co si o tom myslíte?
Taky mě docela štve, že si za slunečného dne těch špatně jdoucích hodin a displeje moc neužiju - čitelnost je opravdu bídná.
Galant Combi 2.0 100kW r.v.97, Zizkov
Moskvic 412 1.5 55kW r.v.75


Offline Drak

To "stlumení" osvětlení je uděláno tak, že při zapnutých světlech je přivedeno + do hodin a přes tranzistor zmenšeno napětí. Nějaký bastl s fotoodporem by byl asi možný :-)

Co si tak pomatuju, tak něketrý modely ten fotorezistor měly na palubce a ovládal se tím jas podsvícení panelu automatické klimatizace a palubky.
« Poslední změna: 21.11.2006 - 22:15:00 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline jirka

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 442
No to mi taky hodiny se nejvic zpozdujou a sem tam zhasnou a samy se roznou a tak no celkem prdel. Tak myslite, ze to dela ten bily konektor tak ja to tez se pokusim vytahnout z palubovky a nejak to poresit, ale zas me to nejak extra nesere pac pred tema hodinama mam slunecni bryle a tak moc se na ty hodiny nedivam,ale neni odveci kdyz pujdou dobre


Je to tak studený spoj přepájet a bude pohoda.Pražský Galošáci  :lol: mně v Brtnici přesně tohle opravili  :nerd: a hodiny šlapou bez problémů. Děkuji mechanici od micin :ph34r: :big grin:
(Galant 99'-2,0 prodán)
Honda Accord 2,0 i-VTEC,114 kw


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
To "stlumení" osvětlení je uděláno tak, že při zapnutých světlech je přivedeno + do hodin a přes tranzistor zmenšeno napětí. Nějaký bastl s fotoodporem by byl asi možný :-)

Co si tak pomatuju, tak něketrý modely ten fotorezistor měly na palubce a ovládal se tím jas podsvícení panelu automatické klimatizace a palubky.

me to naopak vadilo jak se to ztlumuje.... je to zelenej dratek odpojil sem ho a mam klidek.......
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline a-l-d-a

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 157
tak to ja sem to teda vykuchal vyfokukal prach a uz zase pekne slapou zatim sem nemusel nic pajet :big grin:


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Dyk to povidam... nic méně mě už se zas zpozdily, z ničeho nic asi o pět minut... tak sem jezdil tejden všude o pět minut pozdějc. Asi ten můj návod na opravu není definitivní.
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004