Zdravím krajane
!
Mam podobné problémy s motorem, žere olej a klepou hydroštely. Ocenil bych nějaký kontakt na toho mechanika. Jsem z Plzně. Díky za odpověď. Takže k tomu co jsi napsal: mám vyměněná gufera na ventilech, ale nezpozoroval jsem žádnou změnu k lepšímu. Olej si bere v množství stejném jako před tím t.j. asi 0,6-0,7 litru na 1000 km. Mám ještě drobné Úkapy nekde v místě olejového filtru. Podívám se na to, přetěsním vanu, ale bylo mi řečeno, že to bude spíš ovalitou válců než něčím jiným. No zatím jsem to nevzdal.Jestli chceš do toho opravdu jít tak dej vědět.
Nejsem si tím jistý, ale na tom našem ročníku se hydroštosely ještě nepoužívaly. Já jsem vetilové vůle seřizoval asi třed třemi týdny ( na mojí 1,8 nejsou určitě). Pokud máš problém s klepajícími ventily je možné, že je posunutý předstih nebo podtlakový systém někde přisává falešně. Pokud můžeš, tak ventily si nastav sám, pečlivě zkonroluj podtlakové hadičky a jestli to nepomůže tak bych to řešil. Pro 1,8 l i 2,0l motor jsou vůle ventilů: sací 0,1mm, výfukový 0,15 mm. Pokud máš rozdělovač ( já jo) lze posunout i předstih. Ale to bych už nechal na nějakém špílmachrovi. Nějak od oka to nastavit jde, ale přesnou hodnotu ne.Miciny ( japonská auta všechna) dělá prý velmi dobře člověk v Křimicích. Nemám s ním žádnou zkušenost, ale poptám se a zjistím kontakt. Zatím vše. Mnoho zdaru. Pavel