GalantWeb

Galant 2,0i rv.2001 (98Kw) Prosim poradte jak zvysit vykon???

Offline Herbi

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Koupil sem Galanta 2.0i rv. 2001 - 98kw. Nádherný poježdění, ale po Hondě accord 2.0is jsem trochu zklamanej tahem a akcelerací... Zdá se mi, že se míce chce pomalu do otáček... Rozhodl sem se přidat pár koní pod kapotu. Jenom mi prosím poradte co, kde a jak...díky moc


Offline Drak

No a kolik do toho můžeš investovat?
nejjednoduší je výměna vzduchového filtru (vložky) za bavlněnou.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Herbi

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Penize nejsou problém. Ane nevim kolik poradne by to mohlo stat...ale pocitam, ze bych do nej pustil tak 30k minimalně...


Offline Herbi

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Kdybys mohl rekl bys mi nejaky predpokladany narust vykonu? mam na mysli - vzduchovy filtr - 4 PS nebo tak nějak..abych byl trosičku v obraze... živim se hubou a rukama sem trochu levej  :ph34r:


Offline Drak

Vzduchovej filtr maximalně ty 4 koně, pak by šlo něco udělat i z výfukem. To by mohlo celkem těch 5 koní přidat. Spiš se ale zlepší odezva na plyn a zklidní chod.

U tvého modelu by mohl být i "chip". A to se akorát vejdeš do 30tis.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Herbi

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Chip? jak sem procital forum, tak prej cip u benzinaku nic moc neprida a je to sraha zalezitost... A co treba sportovni svicky???


Offline Drak

Zatím jsem menoval možnosti bez mechanického zásahu do motoru a auta :-) 
Svíčky moc nepřidaj, spiš zklidní chod. Když dáš iridium NGK nebo Denso, tak motoru pomůžeš.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Herbi

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
no a ty bys mi teda doporučil ten čip, vyfuk, filtr a k tomu ty svicky... nebo sahnout motoru na střívka???


Offline Drak

Svíčky, filtr vyfuk přidaj minimum výkonu. Nějakech 5 koní ani nepoznáš. Proto bych šel do střev motoru. Ted jde o to, jestli by třeba nebylo lepší koupit rovnou V6. Tím chci říci, zda není lepší prodat a koupit jiné auto. Protože takhle nasypeš do uprav střašně peněz a dostaneš někam na 160 možná 170 koní.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
těch 160-170hp má 2,5 V6 v základu.
Osobně nejsem příznivce radikálních zásahů pro zvýšení výkonu. Obvykle je o vše na úkor výdrže a stojí to nesmyslný peníze.
pokud chceš silnější auto tak si takový kup.
Maximum co bych osobně udělal je to co ti poradil Drak. Tedy zhruba sportovní filtr s přívodem studeného vzduchu, upravit výfuk, odpojit EGR a kvalitní svíčky.


Offline Pepe

 Prodej Galanta a kup Evo Vlll . Ten má výkonu na rozdávání a jde líp než Accord.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Tohle všechno je nesmysl, měnit vzduchovej filtr a vejfuk. Pravdepodobne ti to zadnej vykon neprida a jen doufej aby ti tyhle dve upravy nerozhodily kroutak. Ty jednotky sou totiz nastaveny na nejakej odpor vyfuk. plynu a pri mensim odporu budou min tlakovat. A 99% vzduchovejch filtru do origo airboxu nema vliv ani na kroutak ani na vykon a ty co jsou urceny pro primy sani vetsinou hnou jen s krivkou krouticiho momentu a to tak, ze v nem udelaj spicky a diry, coz je jen na skodu.
Kdyz zvysovat vykon, tak nejdriv cipem a pak mechan. upravama motoru.
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004