GalantWeb

Problemy s řízenim

Offline pajda

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
ahoj nevi nekdo co mam delat ze servem ,ktery vydava pazvuky a rizeni jde mooc lehce...vytvorily jse vule a mlati v rizeni pri kmitani volantem...nevite jak to opravyt ci kolik by to to stalo?jsem z toho meho bouraky hotovej..vse jse s....!Mam 97- galant combi.101kw...  :mad:


Offline Drak

vyměnit čepy a spojovací tyčky s vnitřníma čepama.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Co poradíte , když časem i teplotou zatuhne řízení u Galanta 2,0l 16V r.93 a ani silná hydraulika nevrací směrově kola.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline pajda

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
cau draku mam ale pocit ze mi sycí cerpadlo na servo...da jse s tim neco delat aby to nestalo bágl?nevim zda ta vule v rizeni neni s toho....mlati v hrebenu rizeni ..tak nevim co s tim ...tady mne uz v servisu s.....!dal jsem za opravu 70000,-...a sere se to co opravili...uz nemam silu jim to tam davat....jinak dik..PS:kde jse da sehnat nejlevnejsi dily na napravu??


Offline Drak

takhle se to špatně vysvětluje, když to člověk nevídí a nemůže na to sáhnout. Může to být špatný čerpadlo, které nepravidelně tlakuje. To by mělo byt poznat, když sáhneš na hadice od serva. Další je pak koplet řízení. To se prodává jako jeden díl.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline pajda

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
JA VIM ALE RIZENI NEMA ABSOLUTNE ZADNE ZMENY V TUHOSTI..JDE LEHCEJI A BOUCHA KDYZ S NIM VRKLAM DO STRAN....JO PROSIM TE BLBNE MI TOPENI...TOPI TOPI PAK POMALU CHLADNE A KDYZ MU PRIDAM O STUPEM TAK ZASE TOPI A TAK TO JDE DO KOLE AZ NA MAXIMUM..NEVIS CO S TIM?


Offline Drak

jestli tam něco bouchá při kvedlání, tak je to nějaká vůle a jestli vyměnili všechny čepy, tak pak to bude někde v řízení a odhaduju to na převod mezi tyčí od volantu a tyčí od řízení. To topení bude problem buď v ovládacím kolečku a nebo v motorku, který ovláda ventil od horké vody. Zkus projít konektory pod palubkou okolo topení.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
S tím topením je to normální.. to je ta automatika... je to udělaný asi aby se ti nechtělo spat kdyby to furt topilo tak to hodně valí a pak to začne chladit... máme to stejný.


Offline jirka

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 442
S tím topením je to normální.. to je ta automatika... je to udělaný asi aby se ti nechtělo spat kdyby to furt topilo tak to hodně valí a pak to začne chladit... máme to stejný.

Topení topí naplno dokud nevyhřeje na požadovanou teplotu pak ubere a udržuje navolené stupně.
(Galant 99'-2,0 prodán)
Honda Accord 2,0 i-VTEC,114 kw


Offline pajda

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
CHLAPY TO JE VSECHNO HEZKY S TIM TOPENIM,ALE PROC NEZACNE ZNOVU TOPIT KDYZ SE V AUTE OCHLADI AUTOMATICKY?DRIV MI TO NEDELALO....MUSIM ZVDY PRIDAT O STUPEN AZ DVA ABY TO ZASE FRCELO....JSEM UZ Z MISAKA HOTOVEJ....ROCNE MNE STOJI OPRAVY 60-70 LITRU....FURT NECO...A KDYZ UZ JSEM SI MYSLEL ZE NENI CO BY JSE P.....O TAK SE ROZKOCIL DIFERENCNI KOŠ...DALSICH 17000,-+PRACE....HOLT JSEM KOUPIL SPATNY KUS...JINAK JE TO MUJ BOBEŠ.....


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
CHLAPY TO JE VSECHNO HEZKY S TIM TOPENIM,ALE PROC NEZACNE ZNOVU TOPIT KDYZ SE V AUTE OCHLADI AUTOMATICKY?DRIV MI TO NEDELALO....MUSIM ZVDY PRIDAT O STUPEN AZ DVA ABY TO ZASE FRCELO....JSEM UZ Z MISAKA HOTOVEJ....ROCNE MNE STOJI OPRAVY 60-70 LITRU....FURT NECO...A KDYZ UZ JSEM SI MYSLEL ZE NENI CO BY JSE P.....O TAK SE ROZKOCIL DIFERENCNI KOŠ...DALSICH 17000,-+PRACE....HOLT JSEM KOUPIL SPATNY KUS...JINAK JE TO MUJ BOBEŠ.....

No s tím topením toho moc nevymyslíš... a co píšeš... hmm proč si myslíš že to prodáváme... jinak pohodlný a rychlý auto s přijatelnou spotřebou ale co píšeš je bohužel pravda...


Offline Pepe

CHLAPY TO JE VSECHNO HEZKY S TIM TOPENIM,ALE PROC NEZACNE ZNOVU TOPIT KDYZ SE V AUTE OCHLADI AUTOMATICKY?DRIV MI TO NEDELALO....MUSIM ZVDY PRIDAT O STUPEN AZ DVA ABY TO ZASE FRCELO....JSEM UZ Z MISAKA HOTOVEJ....ROCNE MNE STOJI OPRAVY 60-70 LITRU....FURT NECO...A KDYZ UZ JSEM SI MYSLEL ZE NENI CO BY JSE P.....O TAK SE ROZKOCIL DIFERENCNI KOŠ...DALSICH 17000,-+PRACE....HOLT JSEM KOUPIL SPATNY KUS...JINAK JE TO MUJ BOBEŠ.....
Pod panelem klimy u potenciometru je tepelné čidlo.Není jeho okolí zanešené prachem? Prohlídni si sekci Návody-   Svavra mění panel. Pro tebe užitečné.
Vůle v řízení - kontrola řídící tyče s kulákama a potom kulové čepy ramen. Na to nemusíš mít zn.servis.
Tohle ti udělá i na geometrii. :angry:
« Poslední změna: 13.12.2006 - 20:57:24 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline pajda

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
DIK ZA UZITECMOU RADU TOPENIM......JINAK MAM PREDNI NAPRAVU KOMPLET NOVOU TAK TO V CEPECH ASI NEBUDE...MYSLIM SI ZE MI ODCHAZI HREBENOVY RIZENI...ASI TAM JE NEJAKY SILON CO JSE VYMACAL....NEVIM......PI JE MI UZ KREV...FURT JE NECO V P....!JAK MI REKLI MITSUBISHI SERVISU....DOKAD TO JEZDI JE TO SUPER AUTO ..A JAK SE ZACNE S.....T TAK TO JDE K MILIONU..A JA TAM MAM ZA CTYRI ROKY 380.000 ANENI TOMU KONCE A POTIZ JE V TOM ZE ODEJDOU I VECI KTERE SE MENILY....DRUHOVYROBA PRO TYTO VOZY JE K PRDU....HLAVNE NA NAPRAVACH...RYCHLE ODCHAZI....


Offline Pepe

Pajdo,po prohlídce detailů řízení může být vůle na tyči volantu.Jinak jakýkoli tlak na hřeben
je převáděn do rozdělovače tlaku hydrauliky. Tudíž kvedláním ti skáčou i kola.
Pokud otočíš volantem o max.3cm a kola se nehnou , není vůle na hřebenu ale na tyči volantu.
Musel bysnasypat do hydruliky písek aby sis vydřel těsnící gufera. O silonových pouzdrech
v hydraulce nevim.Čus
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
No nevim no. Ja mel neco podobnyho a to ze pri otaceni zleva doprava neco bouchalo v rizeni a stacilo dotahnou matici ktera drzi ozubeny kolo u hrebenu a je klid. Jenom muselo cely rizeni ven. Jkao s tim stanim je to diskutabilni. Meli jsem galanta z roku 87(jeste takova krychle na kolech,ale byl zachoval, je tady v galerii) a na nej nemuzu rict spatny slovo, sralo se jenom to na co byl s vekem narok...tj. klasicke veci: brzdy, vyfuk, rozvodak....nikdy me nenechal ve stychu a nasim taky ne, ackoliv ho meli od 93 jako druhy auto do rodiny a ja s nim jezdil az od 98, takze to bylo vlastne moje prvni auto. Je ale fakt ze to co vydrzely dily na tomhle aute nebo na modelu 88 -92 uz se asi nezopakuje. A potvrzuje mi to vic lidi, ze uz to neni co to byvalo. Toho galanta jsme prodavali pred necelyma 2 rokama a byl tak jeste puvodni zadni dil vyfuku!!!A spoustu daslsich veci...Ja mam ted r.v. 95 a jsem spokojenej, je kupovanej od znamyho ze servisu a musim zaklepat je to zatim v poho s minimanima nakladama(kotouce, desky atd), ikdyz jsem  menil chladic a pumpu, ale to byla spis moje blbost. Kazdopadne je fakt co za druhovyrobu se na auto da, podle toho slouzi. Na predni naprave jsou skoro vsechny ramena novy, ale ty co jsou made in autokelly, tak jsou uz ani ne po necelych 2 letech v haji a ty co jsou meyle jsou porad ok. Takze se skutecne vyplati si priplatit, bohate se to vrati.
Galant '96 1.8 GLSi, Praha