GalantWeb

Dálnice

Offline Drak

Celkem zajímavé čtení.
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/54A7AE583D167B15C125724100559740/$file/Stavby_kterym_doba_neprala.pdf
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Misak

hmm, zajimavy.
Jen skoda ze se pak odstoupilo od rychlostniho limitu, na ktery byla puvodne dalnice navrhovana (160km/h) a preslo se na 120 km/h. Dnes ponekud nedostacujici hodnota a kdyz se podivam na stav D1 u Humpolce, tak uz ani realna. Chce to rekonstrukci :-(
Mimochodem, jsou tu jiste starsi nez jsem ja. Kdy byla dalnice Praha <--> Mirosovice rozsirena na 3 pruhy. Jak vidim na fotkach, tak jeste v osmdesatych letech mela pouze 2 pruhy v jednom smeru. Asi blba otazka, ale jsem uz dneska linej googlit  ^_^
Dik za odpoved.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Drak

Na 3 pruhy byl tento úsek rozšířen před cca 10 lety. Moc dobře si pomatuju páteční fronty ven z Prahy
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)