GalantWeb

Převodovka

Host · 73 · 31404

Offline George

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
Citovat
nevím co tam lejou japonci, ale já do spojky dávám brzdofku, a vlastně každej koho znám. Na konci té spojky je Úplně vlastne Úplně obyčejný prasátko, jako v bubnový brzdě. A ta kapalina má potřebný parametry a je docela levná...takže tak...
člověk se celej život učí. Díky
MITSUBISHI GALANT - kombi 98 2.0i Karlovy Vary


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Já se ještě vrátím k markovu problému s klouzavou spojkou. Já měl svýho galanta v automatu.Po několika výměnách jsem se rozhodl ho předělat na přímé řázení. vše bylo v pořádku jen se mi zablokoval počítač a muselo to do servisu.Zároveň s tím mi museli seřídit táhla,protože to neřadilo.Ale čemu jsem se divil bylo to,že ve značkovém servisu nepoznali,že spokjový pedál má šroub,kterým se seřizuje vůle spojky.Málem mě to nechalo na plzeňské dálnici.Nevěděl jsem si rady,až mi poradil řidič nákladáku,který mi řekl,že je to stejný jako u něj.Lehl pod palubovky šroub o čtyři závity vytočil a pak jsem se při rozjezdu nestačil divit.Kola hvízdali jak na tuningsrazu.Já osobně si myslím,že problémy se řazením z 1 na 2 je všeobecný problém.Já ho mám taky a stejný jako většina z Vás.Já jednou za půl roku odvzdušním okruh,rozeberu velký spojkový válec vyčistím ho a jedu dál.Otázka 30min.práce.
zdravím všechny
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Marek78

  • Host
Když si to tady všechno čtu, se slzou v oku vzpomínám na Hondu Civic. Tam vůbec nebylo třeba řešit nějaký vychytávky(a to byl rok 93!), prostě tak jak vyjel z továrny a pokud jste jezdili na pravidelnej servis, cpali jste do něj jen prachy za benzín. A jaká to byla pila! :rolleyes:  

Osobně je zatím můj žebříček japonců takový(nemyslím tím že bych měl se všema osobní zkušenosti, jen subjektivní dojem - kvalita, cena, spolehlivost, díly, užitkovost, image...):

1) Honda
2) Toyota
3) Subaru (Impreza je skvělá, já vím :P )
4) Mitsubishi
5) Mazda
6) Suzuki


Offline George

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
Citovat
Když si to tady všechno čtu, se slzou v oku vzpomínám na Hondu Civic. Tam vůbec nebylo třeba řešit nějaký vychytávky(a to byl rok 93!), prostě tak jak vyjel z továrny a pokud jste jezdili na pravidelnej servis, cpali jste do něj jen prachy za benzín. A jaká to byla pila! :rolleyes:  

Osobně je zatím můj žebříček japonců takový(nemyslím tím že bych měl se všema osobní zkušenosti, jen subjektivní dojem - kvalita, cena, spolehlivost, díly, užitkovost, image...):

1) Honda
2) Toyota
3) Subaru (Impreza je skvělá, já vím :P )
4) Mitsubishi
5) Mazda
6) Suzuki
Co jsem slyšel tak prý Toyoty jsou "nezničitelný",pak bych dal Subaru a potom buď Mitsubishi nebo Hondu dle subjektivního názoru.

Už mám udělanou převodovku, ten hluk při neutrálu zmizel  :P Za jedno ložisko a olej chtěli 4 200 Kč  <_< . Akorát spojka zabírá proklatě nízko, tak to budu ještě řešit. Nechápu proč mi tu spojku neseřídili, už v tom servisu, kde mi jí komplet měnili  :(  :angry:  
MITSUBISHI GALANT - kombi 98 2.0i Karlovy Vary


Marek78

  • Host
Uff, tak jsem včera volal do servisu, kdy bude vyřízená ta reklamace. Sekretářka(dcera majitele) mi řekla, že už jí to auto mechanik vrací, že "už s tím víc stejně neudělá". No tak to jsem byl v šoku, to je to samý jakoby mi řekla "nejde to spravit, tak jsme to tak ňák udělali aby to drželo". :angry:  <_<  :blink:  Děs a hrůza. Do konce života si budu vyčítat že jsem tam kdy lez.  :ph34r:  
A druhá věc, vypadá to že budou chtít zaplatit za práci. Což je ale podle mě blbost, protože když je to v rámci reklamace, tak přece neplatím nic, nebo se pletu??? :unsure:  


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Nic nepla
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Marek78

  • Host
Ahoj. Díky za radu, včera jsem si studoval občanskej zákonník, kde tuším v paragrafu


Marek78

  • Host
Dnes jsem svěřil auto jednomu člověku, kterýho osobně neznám, ale je to známý přes jednu osobu. Dílny mají na Praze 8, v čimicích.
Po 10 deseti minutách "něčehodělání" v motorovém prostoru přišel na to, že nějaká tyčka, co přitlačuje talíř, je moc krátká (rozuměj kratší u repliky než u originálu), takže laicky řečeno, i když sešlápnu spojku až na podlahu, díky té krátké tyči se to chová, jako bych pedál sešlápl jen do 3/4.(zhruba).
Když jsem mu vyprávěl svoje trable s předchozím servisem, tak nechápal. :D  :lol:
říkal, že vyrobí tyčku na milimetr přesně, aby to tam padlo jak ulitý, tak uvidíme. Dál říkal, že vymění olej v převodovce za plnou syntetiku. Docela se zajímal o toto fórum a rady a nápady zde probírané si pečlivě vyslechl. :rolleyes:
Taky se málem vykotil, když jsem mu řekl, že si za tu spojku na Moravě řekli 9.200,- říkal, že by mi tam dal spojku Sachs, která prej patří ke špičce v oboru a dal bych za ni do 7000,- To mě dožralo. :(
Tyčku mi vyrobí za 1500,-, olej říkal kolem tisícovky, plus 4 zimní gumy do 7800,-
Solidní jednání, očividně rozumí své práci. říkal že už u něj byl chlápek s Galantem, čtyřkolkou objednanou ze


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
spojku jsem dělal taky, lamela od sachsu mě stála 3300,- a ta tyčka je na tom spojkovým prasátku? to jsem dělal taky a to mají určitě v mlčechvostech nebo v naganu cca 1000,- za komplet prasátko i s tyčkou....ty gumy budou nový?
« Poslední změna: 09.02.2005 - 20:00:51 od svavra »
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Marek78

  • Host
Tu spojku myslel komplet celou, tyčku i s prací a gumy budou nový. ;)  



Marek78

  • Host
Auto mám zpět. Nový gumy, tyčka na spojce je o.k., teď  to sedí jak má, opravenej nárazník (opřel jsem se o Astru a nešel mi pak zavřít kufr :D - nárazník jen hydraulikou vytáhli, pak to chce někdy doklepat zevnitř ), opravený plasty pod motorem (no jo, vysokej obrubník :blink: ), výměna oleje v převodovce za plnou syntetiku - za to vše včetně práce cca 9700,-. Což je hezká cena, na druhou stranu mi hned zkazil náladu tím, že když vyměnoval olej v převodovce, tak z toho prej tekly hrozný kusy špón. Při rozebrání převodovky zjistil, že je tam špatnej synchron na 2. převodovým stupni. řek mi to na rovinu, kdyby chtěl, tak mi vymění olej a je zticha.
Dal mi na výběr - buď se koupí novej synchron a že mi ho tam dá, ale to by prej byla darda, nebo zadá jedněm známým co vozí bouračky, aby se mrkli na komplet spojku z Galanta, že by šla sehnat za cca 5-6.000,-. Tak jsem zvolil tu druhou variantu. Teď to jezdí jakžtakž, vcelku v pohodě, ten servisák říkal, že by ten synchron měl vydržet ještě cca 50-60.000km, po výměně oleje je to o 80% lepší, takže a
« Poslední změna: 11.02.2005 - 11:33:50 od Marek78 »


Offline Drak

Citovat
Auto mám zpět. Nový gumy, tyčka na spojce je o.k., teď  to sedí jak má, opravenej nárazník (opřel jsem se o Astru a nešel mi pak zavřít kufr :D - nárazník jen hydraulikou vytáhli, pak to chce někdy doklepat zevnitř ), opravený plasty pod motorem (no jo, vysokej obrubník :blink: ), výměna oleje v převodovce za plnou syntetiku - za to vše včetně práce cca 9700,-. Což je hezká cena, na druhou stranu mi hned zkazil náladu tím, že když vyměnoval olej v převodovce, tak z toho prej tekly hrozný kusy špón. Při rozebrání převodovky zjistil, že je tam špatnej synchron na 2. převodovým stupni. řek mi to na rovinu, kdyby chtěl, tak mi vymění olej a je zticha.
Dal mi na výběr - buď se koupí novej synchron a že mi ho tam dá, ale to by prej byla darda, nebo zadá jedněm známým co vozí bouračky, aby se mrkli na komplet spojku z Galanta, že by šla sehnat za cca 5-6.000,-. Tak jsem zvolil tu druhou variantu. Teď to jezdí jakžtakž, vcelku v pohodě, ten servisák říkal, že by ten synchron měl vydržet ještě cca 50-60.000km, po výměně oleje je to o 80% lepší, takže a
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Marek78

  • Host
No popravdě řečeno jsem na těch stránkách vyšíval už delší dobu, ale to jsem toho majitele servisu vůbec neznal (pouze jeho ženu z dovolené) a nějak nebyl čas je dopilovat. Takže až teď, když jsem se přesvědčil, že je to fakt dobrej servis - hup šup, hurá s něma do světa. :D  :P
http://www.autoservis-stejskal.wz.cz/


Offline miša

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
AHOJ.Mam galanta 2.0tdi 97 combi poslední model a taky problém se řazením.Když chci přeřadit z 3 na 2 tak musim lehce na 1 a pak dolu na 2 nebo jinak s meziplynem.Jinak je skvělej.Obývák na kolech.Předem díky za radu.Neměl by někdo přebytečný zadní zástěrky za rozumnou cenu.Koupim.K.Vary  


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
zástěrky nemám, ale můžu se zeptat na vrakáči a až pojedu do Chebu, tak ti to tam můžu hodit..... jinak s tím řazením - zřejmě synchron - zkusit vyměnit olej v převodovce.....s tímhle má problém u myšáků kde kdo - i já.....Drak někde tady i psal nějaký vhodný oleje...

To by mohl být námět - Draku a všichni - udělat takovou tabulku nejčastějších závad a co s tím...

takže tak...
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Guest

  • Host
Minulý týden jsem si koupil opravnou sadu do hlavního spojkového válce. Oprava trvala asi hodinu svépomocí. Výsledek je ten,že už mi netvrdne spojkový pedál,neztrácí se mi kapalina a řázení je lepší. Hlavně z 1 na 2. Sadu jsem koupil v Auto Kelly a stála 93,-Kč. Opravdu, efekt to nějaký přineslo.


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Minulý týden jsem si koupil opravnou sadu do hlavního spojkového válce. Oprava trvala asi hodinu svépomocí. Výsledek je ten,že už mi netvrdne spojkový pedál,neztrácí se mi kapalina a řázení je lepší. Hlavně z 1 na 2. Sadu jsem koupil v Auto Kelly a stála 93,-Kč. Opravdu, efekt to nějaký přineslo ;)  
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
Mě teda spojka vystavuje normálně, ale připadá mi jakoby se pomalu vracela. Pokud to při rozjezdu ženu a zařadim dvojku, tak to s tim autem netrhne. Sice to zabere a zrychluje jako raketa, ale takový to škubnutí se nekoná. Stejně jako na asfaltu rozhrabu jedničku ale na dvojku to ani nehvízdne (ale to hrabání fakt nenávidim, je to jenom huntování celý pohonný soustavy)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
to svavra:
tak jsem zkoušel tu převodovku, jak jseme se bavili na srazu. Ve 130 mám 3600ot a červený pole začíná na 6500. Ty jsi tuším říkal, že ve 130 máš 4000?
Takže ty převodovky budou asi jiný